Gymnasiet!

Hej Allihopa!
Anonym om Någon Jag Saknar:
Kan du inte berätta vilka gymnasie du sökte till och vilken du kom in på?

Någon frågade om jag inte kunde skriva på bloggen vad jag sökt o kommit in på!
Såklart kan jag de, hade tänkt göra de men vist glömt det!
Mitt förstahandsval var: Skolstaden Nicolai, Estet, Estestik o Media
andrahandsval      LJB skolan (HBG)   , Estet, Estestik o media
tredje                   Skolstaden Nicolai, Samhälle, journalistik &media
fjärde                   LJB skolan (HBG)   Samhälle, Journalistik & media
o jag kom in på mitt förstahandsval!
Nu ska ajg förklara vad man gör på Estestik & Media!
DÄr har man två inriktnignar med, fotografi eller rörlig bild (man filmar) jag kommer ta fotografi!
Där är det som vanlig samhälle typ, fast med fotografi. Eller som jag tänker det, något jag älskar.
Kunde såkalrt ta vanlig samhälle, men dessa tre åre ville jag ha kul, o ville bli bättre på de jag älskar, så det var därför jag tog just den linjen (ja simone tog åxo den o hon tänkte som mig :) )
fler frågor jag glömt ta upp eller något du undrar kommentera spå försöker jag svara så fort som möjligt!

Kommentarer
Johanna

haha vi hade exakt samma :O

2011-08-23 22:44:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0