Julia

Snackar med Julia på msn just nu. Vi snackar om skolan o sånt såklart! Både hon o jag är nervösa som fan så ja, känns bra att jag inte är ensam med det!
Haha medan hennes bussar går var tio:nde minut går mina 1 gång varje halvtimme, känns bra ju....haha kommer alltid få vara typ 20-40 min tidig, varje jävla dag, men tack gode gud så e jag inte ensam i de, eftersom många ska ju gå på skolstaden så.
O plus estethuset öppnar 06.00 o stänger 19.00 så kan alltid gå in där o använda proffs utrustning, fast tänker inte göra det den första veckan....kanske kanske på slutet, nej inte ens de tror jag.
Aja ngn mer som är nervös inför skolstarten?
Kommentera gärna o säg varför ni är nervösa, vart ni ska gå o sånt! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0