Just a Beautiful Liar.

Haha det är titlen på en låt jag lyssnar på nu.
Den får mig att tänka, big suprise XD
Nej men allvarligt, alla vill vi ju ha värsta perfekta killen, men sådana finns det väldigt få av. Så jag kan inte låta bli att undra och tänkta, vad är okej och inte okej inom ett förhållande? Vad kan jag tänkas acceptera.
Undrar oxå om man verkligen gör allt för the one. Om man offrar allt för den. Om man går igenom eld och vatten för den. Om man kappar banden till omgivningen, bara för att va med den.
OKej detta inlägg har ingen mening, ville bara skriva av mig det, har funderat på det nu så ;P
Haha ni får låten med Xd


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0