Lund & Malmö idag!

idag vaknade jag vid halv tio  o tjugo i 12 sat jag på tåget från åstorp tillHelsingborg C. EN schysst kille hjälpte mig sedan att köpa snabb billjet o pecka ut perong 4 där öresundståget skulle komma. Snacka om snabbt de gick med de tåget!! 5 zoner med pågatåg tar 20 minuer, 11 zoner med öresundstpåg 20 minuter, lite mobbat..... Aja i Lund mötte Julia mig, jag gav hennes hennes presenter, sedan drog vi till bussen som körde oss till Entre 1 som ligger i Malmö. Jag handlade idrottskor, tre tröjor, sedan åt vi. Åkte hiss till tredje våningen o åt på italensk pizzeria. En italienare stod i kassan o snackade ett tag med han. Jag o Julia delade på en pizza, alla vet hur stora pizzor italienare gör. Ialla fall hans om stod i kassan flörtade med mig, o jag var inte mycket sämre. Haha. Vi åt sedan stack vi til glitter där jag köpte ett halsband som matchar PERFECT med öronhängerna jag köpte i lördags. Stack sabbt in till hm för Julia skulle köpa hårsnoddar...haha lite mobbat att gå in i en affär bara för de kanske, men behöver man de då behöver man de. Eller?
PÅ vägen till bussen köpte jag en smoothie, go en. På bussen viste vi inte vad vi skulle göra sen, o då sa jag men vi drar till dig. Haha ödet va med   oss för de va exakt den stationen vi skulle av vid. Gick en bit o kom där bussen skulle köra oss dit hon bodde. Haha men vi kommer på att vi inte skulle hinna åka in, a där, åka tillbaka med mitt tåg så snabbt på den som gick till Lund C. Snacka om rushhour!!!! Jag sat mig där ni vet, där man kan ta sånna tidtabeller? Julia ville itne säta sig på den mittemot så hon stod. Vi drog o käkade italiensk glass (gud vad mkt jag har haft med italiernare att göra idag egentligen! :O:P) SJJJUUUUUUUUUUUKT go!! Sedan blev de Expreso house för jag ville ha kaffe, köpte en vanilia latte (goaste kaffe jag någonsin druckit jag svär!) Sedan tåg hem.
Men har haft det sjukt kul o brände massa kalorier XD Nu ska ni få bilderna på vad jag köpt, sedan ska jag lägga mig, är något man kallar slut, o har itne mått bra på två dagar nu så imon blir det vilodag för mig!

tack för en underbar dag Julia!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0