min dag idag

Började med att springa i regnet  på idrotten.
Najs...not!
Så jävla...bläh!
Sen i omklädningsrummet  hade vi de segt. Haha ingen pallade med något!
Josefine spelade musik, o ja, vi snackade. Men shit pommesfritt vad trångt det blev när man skulle sminka sig!
En liten spegel på 13 tjejer? icke icke najs!
haha stack till omklädningsrummet bredvid o sminkade mig där ist. Hade då speglen för mig själv!
på digitalt skapande fick vi papper på vad vi skulle göra. namnskylten har ni sett. Resten e inte så sevärd men aja.
Haha.
Kom på att vi får ju sluta när vi är klara så mezzade julia o frågade om de gick att va om jag åkte till lund? de gick det, men var ints äker på att jag skulle hinna innan 3 o fick hon inte svar innan tio över så åkte hon hem. men de gick! Stresade som fan o allt, men de gick!
Mats, läraren, tyckte ändå om mina bilder.......fast de va helt fantasilösa o allt. Det ända jag hade i tanakrna va skynda skynd,a lund, lund lund!!!!!
Vid halv 2 var jag ute ur klasssrummet tog 3:an till knutan o sedan örseundståg till lund. Där satt jag på caféet jag o julia fickade på när jag senast var i Lund. Hon slutade typ kvart i, skulle göra lite snabbt innan hon kom så fick vänta till tre typ, 20 min XD Haha men hade datorn o fick ju ps boken så kollade igenom den o upptäckte  något jag länge velat lära  mig men aldrig lyckats. Så blev glad när jag fattade! :) sat där o grejade i ps o julia kom. Märkte nästan inte henne. Vi drog till Mormors bageri för hon var hungrig sen så sat vi där o snackade. Najsigt! Sen ville jag så gärna ha italienskglass så vi drog o köpte de o drog sedan till Lunds bibliotek för Julia skulle ha två böcker därifrån. Fan vilket najs bibliotek! Lagom highteck och allt! Me likki! Kom på att jag vill ha mitt lånekort imon så jag med kan gå til lskolbiblioteket o låna lite böcker för att läsa (läser fortfarande Miles 2 go men ändå XD) o vill se om de har något om webbdesign eller photoshop. Annars drar jag sen till stora biblioteket o lånar där.
Vi mötte Lisa o gick till ungdomscaféet o satt där sedan o snackade, jämförde schemman o lite sånt kul! :)
Tåg tåget vid 17.11 o fan vilken tur jag hade med bussen!!!
Haha tåget var framme vid 41. Bussen skulle gå 45. Finns ju trappor upp till campus som de heter o gick/ sprang uppför dem o där e bussen! Kom exakt vid e!! Snacka om tur!! Så slapp ta pågatåg in o sedan gå 20 minuter därifrån hem.
Tur huh?! :)
O såklart den dan det för en gångs skull finns något att fotta så har jag inte kameran med?! Typiskt mig huh?!!
känns att det behövs en bild här med....hm....snor bilden jag ääälskar från julias fb Xd

Kommentarer
julia

vrf ääälskar du den bilden?

2011-09-01 18:20:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0