Möta 2 kändisar + stort garanti på tv

E det som hände efter skolan!
Mone o jag drog till väla där Modelljakten skulle spelas in. Vi var längst framme eftersom vi var tidigtast. Var coolt att se Kenza IRL o Andreas W!!!! Jag menar, kommigen Kenza är sveriges största bloggerska o Andreas snart sveriges största manliga bloggare.
Modellerna var fina och sånt o när de filmade så kom jag o mone med, FLERA gånger!!
Bilerna visar jurin, o där man anmälde sig! :)
Kenza när hon skulle läsa upp de 5 som skulle ha en utmaning för att se vem som går vidare :)
kan ni fatta detta!
Andreas W gick o frågade deltagarna vad de tyckte om de var nervösa o de, som vanligt. Hon som bestämmer vem han ska snacka med hade kollat åt mitt o mones håll FLERA gånger o sen helt plötsligt kom han fram till oss o började snacka, men kamara mannen frog i honom o sa att han skulle göra om det. jag började såklart ASFLABBA o då börjar de spela in, så när han kommer igen o säger tjena o de så kan jag inte svara hej elr ngt, eftersom jag skrattar. PINSAMT!!!!!!!!!!!!!!Han frågade lite o sånt o sedan o så en pose! Mone o jag kollade på varandra o sen på han. kommigen, en pose för kameran! sen drog han sig undan så man såg oss helt. Vi kollade på varandra igen o sedan gjorde simone sin, yo pose o jag min peace up pose XD
Efter inspelningen tog vi bild med han såklart!!!
HOT OR WHAT?!!!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0