Utställning!

Hej allihopa!
Dagen började med att alla skulle ner till dunkerskulturhus för att kolla på en utställning från en känd fotograf, som anses farlig.
Enligt mig, jag gillar inte bilderna, men det är verkligheten.
O alla får säga vad de vill, eller hur?! O istället för att tala med ord, talar man genom bilder, en bild kan säga mer än tusen ord!
Här är bilderna!
har redigerat dem så de blir mörkare, för som solensken var de väldigt ljusa!



Vi hade oxå engelska idag! Läraren verkar bra!
Vi pratade lite på engelska  o sedan skulle vi göra intervju, men de vet i redan om eftersom jag bloggade om just det!
Kommer nog skriva in hur den ser ut när den är klar under läxor för det är läxa till fredag så :)
Men blir nog klar med den i helgen!
Matten, ja de är en annan femma....
Efter när dagen var slut stack jag och mone til nya väla!
Pics på de kommer sneare, eftersm jag
ett: måste redigera dem
två: måste duscha
tre: måste ladda upp dem!
Men de kommer inom kort! :)
klicka på bilden för att komma till henes hemsida, där utställningarna finns!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0