Väla med Anna i lördags

hade detta på mig

fick ÄNTLIGEN min lön som jag arbetat röven av mig

HUH?!!

Anna leker Dracula, passande med tanke på pressenterna hon fick som var med honom XD

borde nog skaffa scard huh?

50 kr på glitter

såklart fick inte jag ngt så fint...

men fick denna istället! :P

käpte mitt efterlängtade Sims 3 too

puderborste

var i stort behov av foundation!!

o puder!

o ville veeeerkligen ha denna mascaran!

fick dessa i Goddiebagen XD rätt så nice ändå elr?



igga bilderna hur dåligt redigerade de e vah? :P

Kommentarer
nadjaa

j*vligt fin väska/plånbok ^^ <333333

2011-08-17 17:33:42
URL: http://zwaag.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0