Äppelmust!

Haha aa det fick duga som rubrik XD Ne men sitter o dricker de nu så tänkte ja, vf inte?
Idag har jag hunnit med mycket....okej nej, men ändå XD
Vaknade av att telefonen ringde, o hade de inte varit för att jag BETT Julia ringa o väcka mig vid nio, så hade jag lagt på, o mördat henne nästa gång jag ser henne XD Ingen morgonpersson direkt XD Var nära på att stanna kvar extra i sängen, men då hade ajg somnat om, så jag gjorde som julia sagt, o massade mig upp ur den. Stack till väla, fixade ID korstet....så snygg jag blev alltså shet! ....not.
Sedan med min vnaliga tur så fast jag kollade, så var jag hundra på att bussen gick kvarit i, men nepp hel o halv, som innan...så jaha, fick vänta där typ tjugo minuter o kände mig som ett o annat mongo....När man ÄNTLGIEN kommit hem, var det in genom dörren, lämna pengarna o korten, ta simones julklapp o dvder o ut igen XD
Hemma hos simone öppnade jag mina presenter, men de kmr upp imon :) Som med de andra.. XD
Iaf så kollade vi på The Last Song, Nadja kollade med oss XD Efter filmen sa simone att jag kunnat förvarna henne att den skulle va så sorlig....
Sen var det segt ett tag för bege var trötta... haha XD Kmr hon o klagar om jag väckte kl elva, medan jag blev väckt nio XD Jorå... XD
Resten av presenteran kom idag...kändes asbra ju att de kom när jag INTE var i Lund, så simone får sin andra present i efterskott...jorå.. aja Alex får sin som planerat iaf XD O till hans födelsedag, ska hans brorsa upp, så slipper man frakt den gången med, alltid najsigt XD
Btw...jag vet att najs stavas nice...men jag tkr najs ser bättre ut när man skriver på svenska..så ja, bara så ni vet XD o niceigt ser ju inte bra ut medan najsigt gör XD jag vet..udda XD
Hm...vad mer?.....ja väntar på att min middag ska bli klar, e sjuuuukt hungrig de ändå jag fått i mig idag är:
- te
- 1/3 popcorn
-  2 ischockald som simones mamma bakat, ASGOTT faan! Tyvärr höll de inte magen mätt...
XD
Btw, igen XD
Idag är det årets mörkaste dag! Sen imon på självaste JULAFTON börjar de bli ljusare o ljusare! :)
Aja, nu ska jag gå o se så mina potatisbullar inte blir brända XD

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0