bloggen har blivit väldigt missköt...

elr ja, jag tycker de i alla fall, o de beror på att jag varit sjuk, på grund av skolan, på grunda v stress, massa andra saker.
+ att jag och simone nu oxå driver en fanblogg ju, o den ska uppdateras dagligen med flera inlägg...så ja...
men jag förökser bättra mig, förökser minst kasta in ett inlägg dagligen.
Sry för att den blivit slängd åt sidan, men andra saker kommer oxå förre. Men nu med lov kommer de bli massa bättre uppdarering!
Jag gör aldrig ngt på loven så...
haha men ja, kankse inte mkt vad jag gjort, eftersom jag oftast inte gör så mkt på loven, mer slapapr, tv, dt, musik, skriver XD
Mera ja, sångtexter med bilder, lite sånt :)
Tumblr_lve84dlnfs1qktjtio1_500_large

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0