Favoriter!

Film!

Grown-ups-movie-poster_large
jag såg grown ups för kankse ett halvår sedan? Iaf, första gången jag såg den, såg jag den helt ensam. och jag skrattade som fan under hela filmen nästan! Filmen är helt epic och har allt i sig!
Många säger att man ska se komedier med en kompis, elr ja, med ngn, för då blir de roligare, sant. När jag och simone kollade what happens in vegas skrattade vi som fan, men när ajg sedan för ett tag sedan såg den själv, var de inte lika kul.....
Men shit pommes firttes om inte Grown Ups ändrade HEEEEEEEELT på de!
haha tror bestämt jag ska se den imon! Är för trött nu, plus så vill man inte va helt febrig när man ser världens bästa film hlr.
Sorry Breaking Dawn p1, Grown ups will for ever be my favorit.
Favorit artist


hm....den var svår elr hur?
Haha nej men typ ALLA vet at tmina favorit artist inte är Justin Bieber (plats 2) utan Miley Cyrus!.
jag började gilla miley för...ja vet inte....innan jag såg HM eftersom jag inte hade Disney Channel på den tiden....iaf så jag kan stolt säga att jag är en av dem få som gillade henne innan HM. Klart HM var så hon började, men jag hörde hennes första egna album låångt innan jag såg HM. jag viste om hm, vem fan gjorde inte de? Men ändå.
Många säger att i tack som HM slutat, så har Miley helt pllötlsigt blivit en slampa, dålig förebild m.m.
Vill du veta vad jag säger till dem?
Fuck YOU!
Miley blev så eftersom hon ville visa hela jälva världen att hon inte är den där lilla tjejen mer. Hon var fan 18 när hon slutade filma in HM! 18 år o som inte kunnat ha magtröjor m.m. eftersom hon hade så många små beundrare?
Alla tog henne för den lilla tjejen hon var när HM började filmas in, u know what? she grew up. Och den rätten hade hon. Klart, håller inte med till 100 över hennes klädstill på konsärer, men de e hon. o vi ska fan inte dömna ngn efter hur den klär sig! Utan efter perosnen o musiken/filmerna.
Miley är en jättebra förebild! Hon visar att man ska stå upp för sig själv, inte lyssna på vad andra vill, utan vad en själv vill.
Miley är oxå jätte tacksam över allt hon har. Och hon sätter familjen och vännerna förre allt annat. Fansen är också ngt av de viktigaste för henne. Hon stannar ALLTID upp för att ta en fanbild.
Det ända hon ville få fram innan, var jag är inte liten mer, jag är inte hm, jag är jag. Acceptera mig för den jag är, inte för den ni såg.
Och dem som slutade gilla Miley bara för som hon klädde sig....de var aldrig riktiga Smilers.
Jag tycker inte allt hon gjort är rätt, men de är HENNES ensak. Att ta drogor, de gör fan mer än hälften av dagens ungdomar, klart hon oxå vill testa? ni får inte freak på dem, men på henne?!
Miley kommer ALLTID vara mina favorit artist och störta idol!
Sen kmr JB :) (don't wanna hear it j, j, a. )

Favorit album
jikes, de blir svårt!
Speciellt eftersom Belive ännu inte är ute...hm.....gör såhär ist, min favo med JB o med MC, :)
Börjar med JB bara för att irritera vissa (ja er)
min favort Justin Bieber album är faktsikt hans julalbum.
Där vissar han sig själv som ngt helt annat. Vi viste hur romantisk han var, men albumet fast spickade allt.
Man blir helr rörd o bara naaawww och bara.....ja helt glad!
Justin-bieber-xmas-1_large
Under the Mistletoe


Min favort album med miley just nu (hon ska oxå släppa en snart XD)
är Can't be tamed. Alla andra är bra, men denna är sjukt stark. Denna visar de hon vill få fram. Och ja, den är sjukt bra, inga ord kan beskriva hur bra den är!
Tumblr_lvt1q4gmxx1qcxpelo1_500_large
top tre låtar från mina två favorit album o vf.



1. christmas love
den är svänging och helt underbar!
" hey angel in the snow, i'm under the mistletoe, u r the one, u r my very own chrismas love.
Tell santa i'm cool this year, my present is standig right here, u r my very own christmas love"

2. Drummer boy
Haha so not u'r ordianry christmas song! haha han rappar där, o beatet är relativt högt, haha verkligen INTE julaktig, men faan vad jag gillar den, speciellt att han vågade bryta den oskrivna lagen om att jullåtar inte ska va rapapde, inte ska ha för stort beat m.m., haha totally epic!
"playing for the kind, playing for the title, i'm suprised u didn't hear it in the bible,
i'm so tight i might go pshyko
Christmas time so heres a recial
I'm so bad like Michel I know
I'm still you but I go I go
Stupid stupid love like cupide
I'ma drummer boy, so do do"

3. All I want is you
bby, no words....no words...
" And I don't care, if I don't get anything
All I need is you here right now
And i'm sorry if I hurt you
But I know that All I Want Is You
This christmas, this christmas, this christmas"
Cant be tamed

1. Stay
den verkligen beskriver känslan av att sakna någon enormt mycket. Och att den perosnen ALLTID kommer vara en del av ens hjärta.
" And I love u more
Than I did before
And if today, i don't see your face
Nothings change
No one can take your palce
it gets harder every day"

2. Every Rose Has It Thorn
ja...inga ord kan beskriva låten....hon gör den helt underbar....
" Every rose has it thorn
Like every night has i dawn
like every cowboy sing his sad, sad song
Every rose has it thorn"

3. two more lonly peaople
låten beskriver känslan av att INTE vilja göra slut, men oxå att hellre göra slut än att låtsas.
"I don't want your pictues
I don't want you sympathy
We don't have to be friends
We don't have toi be enemies"

Favorit bok
japp, de vet bara Simone och Julia. Skriver dock vilken det är EFTER julen XD
Japp, Alex, du ska ju få den :)
de jag KAN skriva är:
den är egentligen en killbok, (ingen chickflick, what a realife a?)
en känd förftare har skrivit den
den är på svenska
den är sjuuuuuuuuukt bra och nicig
Men som sagt mer om den efter jul XD

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0