LOV

ÄNTLGIEN LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Var i lund idag (Y) o såklart kom mammas julklapp, o halva alexs...men INTE Simones o andra halvan av Alexs...Saken e den att alex fortfarande kanske får sin som planerat, medan simone måste vänta ända till den 2 då hon kommer hem igen från dk....jättekul ju! ...-.- not!
Ë sjuuukt irriterad på det.
Jag o Julia gick rundor i Sandby, o ja...det är värre än Åstorp.....de trode jag inte, men de e de...
HELT DÖTT detsutom...
Träffade både hennes mamma o pappa idag, bara snabbt men ja, de var ju itne planerat så XD Hoppas jag gav ifrån ett bra intryck.....
Julias rum hos sin papap e SJUUUUKT nice! Såkalrt e de fullt av twilight plancher i rummet, men aja de var jag berädd på XD
För förtsa gången tror jag Julia snackade lite mer än mig...för FÖRSTA gången, shit girl, så svårt va de ju! XD
ne men hon berättade roliga saker som vi skrattade åt, speciellt ngt om..ja, de va sjukt som vi skrattade XD
men hennes rum e nice, men hon ska göra om de, vilket jag nästan anade då jag kom in XD
Med lite tur kanske hon kan komma hit till åstorp nu under lovet :) kanske den 9:e? XD
Så får hon se Åstorp o ja, hur jag bor antar jag. XD
Asnicig dag har de varit! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0