Lund

Var som sagt i Lund tidigare idag xd
Skulle möta upp Julia vid bibblan o som vi misstänkt hann jag först.
Jag hörde henne direkt när hon klev in i biblioteket eftersom hennes klackar lätt som fasiken!!!
Visste de va hon, skulle kollat upp, men jag höll på att smsa med både Anna o Simone så ja, tänkte först svara xd
Så när hon kom sa jag
- man hör direkt att du kmr" o smsar klart innan jag klr upp på henne.
Hon beställde de jag bad henne från cdon.com o hon fick pengarna på plats.
Sen drog vi ut. Vi gick rundor i Lund efter jakt på att hitta där hon kunde ge sitt cv ( som moi skrev åt henne xd)
Sedan satt vi oss på Ecpresso house o fikade, sedan kom vi fram till att hon get ut sitt cv till sju butiker :) (y)
Sjukt bra enligt mig o henne :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0