Okay, sånt skit står jag allvarligt talat inte ut med!!

Det finns sjukt många olika sorts männniskor i världen. Visa står man ut med, andra...not that much. Men eftersom man VET vad respekt innebär, och hur man UPPFÖR SIG så är man vänlig och ja...
men hur länge ska man va vänlig mot några som:
  • tror dem är några
  • tror dem är bäst
  • tror dem kan trycka ner mig och andra
  • tror dem e värda mer än mig och andra?!
  • better sig som världens idoter
  • respekt och hur man uppförs sig finns inte med i deras ordbok
  • snear folk konstant
  • kräver respekt, men ger inget tbx...
så...hur länge?
För jag svär att jag SNART kommer få damp.....världens damp...bara för man inte gillar alla så betyder det inte att man kan uppföra sig så!
jag gillar inte många, men uppför jag mig så?! Det e typ max högstadie nivå!
Seriöst människor! Get a grip of yourself before I'll help ya get it!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0