Världens saktaste jag svär!

haha jag hlr fortfarande på med msk uppfigen!
klart har tagit tio minuters paus tre gånger o en halvtimmes paus till att äta, o nu klr jag på ncis, men kommigen!
Känner mig helt dum....men de märks att jag lägger ner tid på skolarbetet fast mitt program e slappt (inte menat till dig j...)
e fortfarande sjukt förskyld -.-
jag lider iaf inte ensam, simone e med sjukt förkyld.
Vi var efter skolan o gjorde ngt vi inte gjort på en låååång tid. Dansade rundor som idioter till jullåtar. Fan som vi dummade oss och som vi sjöng o höll på!
Vi skrattade haft ihjäll oss....vi förlängde våra liv rätt mkt under kankse två timmar?
de va sjukt kul iaf, saknade att göra det. Vi hade på oss tomteluvor med, så vi såg ju bättre ut XD
back 2 ncis and work XD

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0