Aj så ont, men ay så gla! :)

Idag hade jag idortt!! Asnajs! Har saknat de som fan, hur fan har jag klarat mig i tre veckor utan de?
ena veckan va de ju lov
andra var de inställt pga hon skulle ha klasstid med sin klass
tredje veckan var jag guid på idrotten -.-
Haha men IDAG så!
Idag var jag med, och hade askul! jag svär, min idrottslärare är helt magisk!
Hur fan kan man göra ngn som hatat idrott med stor passion o velat skolka varje lektion, till att längta ihjäl sig efter varje idottspass?
Idag var de typ 'lekpass' fast de gick inte så bra för mig, för de flesta lekarna skulle man hålla i ngns axlar, o ja....jag e korstast i klassen, så den ända jag kunde hålla ett längre tag i axlarna var mindys..Alla andra var waaaay för långa för mig -.- jääävligt störigt just so u know XD
Sen dansade vi en dans typ...haha så sjuk!!
Den går så här: (hoppa samtisigt XD)
Höger fot snett upp åt sidan, in
höger fot snett upp åt  sidan, in
vänster fot snett upp åt sidan, in
vänster fot snett upp åt sidan, in
hoppa fram ett steg, back, tre fram.
gör om allt XD
sen så när vi skulle fram o de, så började tjejerna typ ni vet?  alltså lutta sig lite bakot o shaka typ XD
Kul va de iaf, o de filmade in de XD gjode fel felra gånger, men efter tre fel gjorde jag resten rätt så tur de?
Men iaf, askul som fan!!! De som dock sög va att jag glömde handduck, men Theresa hade en så de löste sig! :)
Sedan när man kommit til lden andra lektionen fick man reda på att Mac Datorerna ÄNTLIGEN kommit!!!
YEY!!
Sedan var de lunch, äcklig mat som vanligt......saknar min gamla skolas mat, den va iaf ÄTLIG....Så jag, smione o Mindy drog till knutan o satt på ecpresso hous o snackade o hade de kul
Vi kom tillbacka ungefär ja en halvtimme efter vi skulle börja XD Gött ! XD
Ignen bryde sig så XD
Såkalrt kom rekorn in o satt sig framför oss en timme senare o jag kollade p åsimone o sa
" bara jag som fick känslan om att ngt e fel?" på skoj,
hon berättade sitt bekymmer o efter många om o men i min skalle, vann den goda mig o sa att jag kunde hjälpa henne.
så när vi e lediga på måndag måste jag upp kl 6 som vanligt -.- inte coolt!! aja de gjorde henne verkigen glad så de va de värt antar jag.
Sen drog vi tre ut (jag mindy o simone) till kära lilla staden vi bor i XD o filmade ut i smällkalla vädert! trode mina fingrar o tår skulle gå av tack vare kylan. sen blev de skynda sig tbx till skolan, fixa o dona snabbt o ha utecklingssamtal.....
när jag om hem la jag mig i badet, o somnade två gånger på en halvtimme (Y) argh, så skönt de va! sen fick jag mat i min tomma mage o nu siter jag o chattar med alle o julia.
o detta inlägg har tagit mig ungefär 40 min att skriva, tacka alex för de...han e bra på att distrahera en. XD

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0