Bored out of my mind....

Argh!!
Som rubiken lyder, e helt uttråkad -.- o en uttråkad jag e aldrig bra, enligt mig.
idag har jag ja...lagat mat (jag e fan bättre än mamma :):):) ) o skrivit på min fanficiton, föröskte skriva lite till skolan med.....didn't work quit that well..........typiskt mig. Haha sarre, typiskt mig...
Men egentligen är det inte mitt fel.
Igår på öppethus, var jag på karriär centum för att prata med nior som ville veta mer om programmet. (ingen XD) så snackade jag o tre andra tjejer om estetsika programmet. Alla älskade de vi gjorde, men vi höll med om en sak.
Det suger att vi aldrig får läxor, för när vi väl får dem e vi så ovana vid dem att vi inte kan göra dem typ. Det känns så knäppt att sätta sig o göra en bokrecention som jag kunde göra på en timme ungefär i nian. Eller skriva en engelsktext på samma tid, utan att kunna göra det nu. det e HELT sjukt. Så de suger med estet. När jag först fick höra att vi inte har några läxor alls nästan tänkte jag yeeeeeey!! Men nu tänkter jag bara buuuuuh! Jag vet, helt galet right?!! Men på Björnekulla fick vi läxor regelbundet, i alla ämnena så där var det inget nytt, där var det helt vanligt att komma hem och ha en läxa som man gjorde snabbt o gjorde annat sen. men nu går de inte. Eftersom vi e så out of it. I alla fall jag.....
Vad mer har jag gjort? Smsat med julia (som vanligt) chattat med simone (som vanlligt) chattat med alex (ikke så vanligt XD)
Jess mår ialla fall lite bättre, vilket gjorde en del av min dag :)
Lyssnat på överdriviet mkt musik (inget nytt XD)
Haha aa de e typ de jag gjort :)
Imon blir det att vakna halv åtta, pallra sig till bussen som går tjugo över åtta, åka till Höganäs. Snacka om programmet jag går på, bli skjuttsad till Väla där jag mötter upp Simone och Mindy, sedan ja...shoppa  :)
Hemma igen runt fyra, sen så blir de nörda tv:en tror jag XD
o göra läxor...har historia läxa, läsa åtta sidor med liten text....(kmr antagligen inte bli gjort) och har svenska prov...som jag inte fattar ett skit av....detta går inte bra...fan e rädd att få mitt första ig på ett svenska prov. har fan aldrig får mindre än vg på svenska prov!!! :S detta känns allt anant än bra. O juste, har matteprov på fredag, som jag inte heller fattar ett ända skit av, t.o.m. på svenskan fattar jag mer på...hm...ser inte fram emot skolveckan...e de bara jag som blir så jälva deprimerad o trött av att läsa detta?!!
Aja ska återgå till de jag höll på med, vara plain bored Xd

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0