Den 24 smäller det!!!!

öppnas på Väla den 24 november!!
tagga tagga tagga!!
Hur länge har man inte väntat på de typ??? Asskönt att kunna handla asniciga klädder utan att behöver dra till Entré i malmö XD
Haha så passande att vi är lediga på måndag den 27, så ska jag, mindy o simone ha en heldag (tror jag) på väla! :) O såklart ska vi inviga NY tillsammans XD haha fast inviglsen av de butikerna som öppnar är egentlgien de 24...äsh, vi har vår egen! :)
Längtar oxå efter en maträtt(vete fan vad den heter XD) men den finns på Gamla Mattorget, och är asgott!!!
Haha tagga tagga tagga!! :):):)
Tänkte typ även höra med Julia vad hon gör på lördag, typ om hon ville va XD Haha om jag ändå e i helsingborg, right? haha vem vet, kanske kankse skippar hon jobbet på stallet den dan för att komma o se vår awesoma öppet hus Xd
haha de kmr hon inte, bara lite önsketänkande (tror jag... haha vill INTE höra om hur slappt mitt program e, inte igen XD)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0