ibland måste du känna dig dåligt för att veta vad bra är

haha aa det är så jag tänker just nu.
E sjuk, igen -.-
E helt down typ, feber, rinnande näsa, halsont, hela köret.
Argh, kmr va en pinna att somna, o att ha prov i svenska imon, yeey!
Aja ska se fram emot att efter skolan drar jag o simone in till stan, vet inte vad vi ska göra än, men ändå :)
kmr väl bli gå rundor, ficka, vet att jag vill köpa ett häfte på lagerhouse för tretio kroner. men samtidigt vill jag inte slösa pengar innan alla julklappar e köpa.
Som sagt Julias e köpt så chek på henne.
Både jag o Simone vet vad hon ska få, Xd bad henne att INTE köpa justins julalbum idag o föklarade att de va de jag tänkt ge henne i julklapp, så hon blev ju glad. Slapp betala för något hon verkligen vill ha haha Xd
Hm...in ekommit på ngt till mindy än...., eller kaaaaaanske. Jo kanske de...haha XD
O för Josh o Alex....japp har bege figured out. kan säga att Alex får min favorit bok, o bara sione vet vilken det e :) Våga inte kommentera vad den heter mone XD
O Josh....den killen e kneppig...jävligt kneppig, han kr säkert inte gilla de jag tänker ge honom, men aja, om han inte vill va hjälpsam så vad ska jag göra? Testar mig fram right? Aja, han får iag ngt bra :) Enligt mig, Miny skulle hålla med, speciellt Johanna...haha hon kmr säkert vilja ha den ist, XD
Aja, nu ska denna sjuklingen gå till sängs o hoppas att febern e borta när hon vaknar.
ber till gudarna att den e de.....aja cya! :)
oj vänta! ska kanske snacka om min dag med?
Dumma mig!
Okay, gick upp sju, för att ta den där jäkla bussen till skolan som går 8.20. Sedan åkte jag o rekorn (Petra ) o hämtade upp Sara. Hela bil resan dit var HELT AKWARD!!!!!!!!!!!!!! jag var den ända som förökste komma på ngt, o när de blev för jobigt kollade jag ut genom fönstret, vilket var ofta.
Äntligen frame vid Viking skolan (de va den längsta bilresen i mitt liv, förutom till o från rumänien...o lite andra gånger, men u get the point). Sedan var det bara att snacka, visa hade frågor, så de va lättast. Istället för att gå vid elva som var planerat var vi tungna att stanna där till tolv....aja  vägen hem var MKT bättre, alla snackade o allt, så de känndes awesome mkt bättre....
Blev avsläppt vid väla o mötte upp med simone. medan vi väntade på Mindy o henns syrra Julia köpte vi en gräddbulle var :) Nom nom! :)
Sedan gick vi rundor lite, o när de var dags för mat så slittrades vi upp. Mindy o Julia ville till macdonalds medan jag o simone ville äta på resturang, så japp. XD medan dem åt sina hamburgare ät vi grillspet med pommes, goa grönskaer o en stor coca cola glas, o gjorde lite chatch up på helgen.
Sedan gick vi runt lite till innan vi satt oss ner vid expressohouse o jag tog en varmchoklad (orkade inte med vanilialatte vilket e de jag ALLTID tar XD) o mindy tog en Chai latte :)
Sedan var den dagen slut. haha XD Aja, NU ska jag sova.
Cya! :)

Kommentarer
haidisblog ▲

Hoppas du haft en rolig start på veckan! hihih :]

2011-11-28 23:59:10
URL: http://haidisblog.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0