IDOL 2011

i år är det sista idol året....
jag vet att jag itne är ensam om att hata den tanken.
de tar bort något så bra som Idol o ersätter den med andra skitprogram som de tror kommer bli mycket bättre?!
Fuck that är allt jag säger.....INGEN håller med......
men förhoppningsvis kommer idol om ett par år till, men det kommer kännas så jäkla tomt utan att se fram emot det! utan att se jurin utan..utan allt.
jag är en av dem miljontals som har väsxt upp med det! varje år på denna tidpunkten av året....Så bara är det borta. borta.
Fuck that....
I år har jag två favoriter!

jag älskar verkligen Moa, ända sedan hon gick på adution och framförde sin egen låt When I helad ya som jag lagt upp.
Moas röst är kanske inte jätteunik, men hon vet vilka låtar som passar henne, hon vet hur hon ska använda den. Och hon är en jättebra låtskrivare. Moa verkar var den coola tjejen som inte är varken bitchig eller blödig. hon är bara sig själv och gör det hon vill. Dreadsen och att hon sk8ar hjälper ju oxå hennes fall väldigt mycket. Men Moa är verkligen en idol. Och låtskrivarna kommer ha väldigt stor utmaning men ändå inte med att skriva låtarna till hennes skiva ifall hon vinner.
Men även om hon inte vinner, vet jag att vi kommer få se mer av henne, och det ser jag framemot!

Robin är verkligen talangfull och inte alls rädd för att vara sig själv.
Han är verkligen omtänskam, rolig och down to earth. jag älskar honom. han är verkligen jättesött!
Han bryr tar åt sig det jurin säger och försöker lära sig. Man ser att killen har jättestora pontentialer!
och nu till de bästa!
Rätt ut sagt.....han suger.
han har ingen humor, vet inte hur man underhåller publiken, ingenting! Hans frågor till aritsterna...*host*.
Jag vill ha den gamle programledaren tillbaka, han vistde hur man skulle göra! Han här e helt jäkla kall..... tummen ner

jag tror fan aldrig att jag har hatat någon så mycket som just honom!
Han är helt jälva fucking helvetes pantad!!! Ingen tycker om honom, och jag o simone har kommit fram til latt han är för DUM för att ens märka det....Sure, man gillar inte alla och sånt, men att KLAGA PÅ ALLA HELLA TIDEN, SPECIELLT OM DERAS KLÄDDER!!!! Det e IDOL inte TOP MODEL!!!!!!!!!!!! O vem fan e han som kmr och snackar klädder, ser han själv vad han har PÅ SIG????????
Han kommer med så massa hima onödiga kommentarer så det inte är sant!! men han gick verkligen vöer gränsen idag när han sa efter ett skitbra uppträdande av robin att de ända som komemr ringa o rösta på hononm är gamla kärringar. Jaha, tack, så jag är en kärring? Simone med? Alla andra som gjorde att han fick en av de två säkra platserna bredvid Moa till Götebord med?!!!
Helvetes dumma idiot.....





Pelle är realtiv okay....antar jag. jag har ännu inte bestämt mig om jag gillar honom eller inte, men han är ialla fall normal....tack gode gud för det1 det roliga är att under adution kom han o B saken ALLTID i bråk. jag tog alltid Pelles sida....de gjorde alla andra med.
Han är ärlig, och säger vad han tycker, men håller det profosionelt....inte som b saken.
jag älskar Laila! hon är nästan perfekt. on är rättvis och säger vad hon tycker. hon är alltid noga med att säga de posetiva om hon har något, och när hon är ärlig så förösker hon ialla fall inte va helt jälva kaxig som B saken när hon säger det. jag respektera henne verkligen och alla dessa år med henne har varit otroliga!
o nu till min favo!!!!

Ord kan inte beskriva hur mycket jag ÄLSKAR denna killen!
han är helt AMAXING o AWESOME!!
han är kille som sends direktsändt och ändå vågar han vara känslosam, och bete sig ibland som ett litet sött barn som man bara vill hålla.
hade gjort vad som helt för att få krama honom!
han e helt....ja go him!
han e helt proffisonel, han vet vad han snackar om och föröker alltid se de posetiva i allt och alla.
Han vill jag gärna räkans om en av mina  idoler. jeppsen. :)

tack för mig XD

Kommentarer
Simone

Haha Gud vad vi tänker lika om idol i år. håller med

Dig om precis allt du skrev :)

2011-11-25 23:30:13
URL: http://onlymeep.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0