Jahapp....

Dagen började bra...eller ja, skoldagen XD
Skolsköerskan kom och behövde minst 20 minuter av lektionen till ngt, så svenska provet vi egentlgien skulle haft, blev uppskjutet till måndag (Y) de gillas stort!
Inte för att jag inte KAN de, hade klarat ett G minst...men för att jag inte alls mått bra idag. Jag svär, ser ut som rudolf med röda mulen nu....imon blir de massa brunkräm....
Sen var det historia, alltså hur mycket jag än hatar att erkänna de, så har vi fan världens bästa historie lärare. Hon är barnslig o ibland undrar man hur fan hon snackar (jäääääääävligt skånst, hon e en stolt född i malmö person XD) men hon kan verkligen sitt ämne, och massa annat!! Hon är verkligen välbildad, kan allt utantill känns det som!  Och hon är inte som en ordinary teacher, utan helt o-oridnary teacher XD sarre, den kvinnan måste lära sig hur man uppför sig ibland (o de kmr från mig O.o, hm...) The point is att hon verkligen kan sin sak. VERKLIGEN kan den.
Sedan blev det äcklig mat i skolan, som vanligt...
När jag mone o mindy var i sällskapsrummet i estethuset fick jag en impuls om att jag ville till biblan o låna pshykologi böcker! Så vi drog dit efter lite men snääääääääla från mitt håll XD har nu två böcker som jag ska påbörja idag antar jag, den ena då Xd. Egentlgien ville jag ha en annan, men simone ville så gärna ha de, o så blödig som jag e (-..-) så lät jag henne få ha den först. She owes me one XD
matten var intressant. Fattade faktiskgt en sak (yeeey!!! epic ju!!) o jobbaed fan HELA lektionen typ! Förutom när jag skulle o snytta mig elr halvhjälpte simone o hon gjorde dsm med mig XD Teamwork vet ni ;P
Efter matten drog vi till knutan o simone var jättehungrig, o jag hade bara 40 kr, o ville sä gäääääääääärna ha min vanilja latte, men jag e så jäkla snäll ibland (de e fan inte nyttigt att va snäll -.- XD) o köpte två chockladbollar för 40 ist. Vi mötte Anna o Malene där. helt epic att få umgåd med Anna igen. Fattade inte hur mycket jag saknat den tjejen förrens jag umgicks med henne igen XD Måste fan se om vi int ekan va snart, som typ fredag elr ngt, hon vill ändå till NY XD Elr ja, vi kmr på ngt antar jag. Haha vi snackade minnen, lärare, och ja, midsommar såklart (Y) Bästa kvällen ever typ. O helgen i dk va bästa helgen ever typ XD
Snacka om att simone åt sin chockladboll snabbt.....jag hade hunnit ta tre tuggor o hon var klar med sin....snacka om att va hungrig XD
Sen här hemma har jag bara klagat typ XD haha men ni slipper mitt klagande XD
Aja nu skypar jag med Julia o snart ska jag väl logga antar jag.
:)
(inte min bild)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0