tack för chattstunden XD

haha nyss hade jag världens epicaste samtal tsm med Alex, Simone o Julia. jag o simone såg varandra i video o garvade halft ihäl oss, jag o Simone då.
haha som vanligt drog alex upp usa , suck. När ska den killen lära sig hur ont de gör att han drar up pde o kmr med alla frestande detaljer, o så vet man att man tyvärr inte kommer få :( Haha killen e helt epic iaf, o de va askul att chatta med honom, o se hur ahn o julia var mot varandra. Låt mig säga såhär....bege skriver som faaaan. O de gör så du e en outsider utan att vilja de... de blev bättre med mone i bilden XD
Haha som sagt, vi skrattade som FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN. men de e mig o simone vi snackar om XD
lite från konvertionen epic!
Alex: erbjöd jag mig precis att bo med er två?
[7:30:01 PM] simone eklund: ja:D
[7:30:03 PM] Oana Scanteie: ja
simone: ja:D
Oana : ja
Alex: shit...
simone: pommes
Fanpan: haha
simone : fritt
Oana : frittes
simone: päron
Oana: haha
Fanpan: .....
Oana Scanteie: bege e skit trötta
simone: splitt
Alex: märker det
Alex: och simone har druckit för mycket sprit?
Fanpan: var fick du det från?
Oana : haha epci!!!! go a!
Alex: hon sa det?
simone : najjjjj :O?!
Fanpan: nej?
Oana: haha garvar ihjäl!!
Alex: jo
simone : jag e bara såhär -.-
Alex: haha, epic
Oana : haha aa, simone e unik...
Oana: epica
Alex: man stavar det nt så
simone: det e bra att vara unik det har min mamma sagt
Oana : joho!!
Alex: gud
Oana : mm o du lyssnar på mamsen?
simone: jaaaa! :O
simone : görinte du det?!
sry guys, de va typ de bästa med hela saken XD
tar bort den om ni vill XD haha
sarre, snacka med de tre tillsammans, du förlänger lvvet enormt...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0