Tack Julia!!! :):):):):):)

Tack igen för alla super duper awsoma presenter!
Älskar dem sjukht mycket!!!! :):)
Här är vad jag fick! AAAAAAAAALLLLLLLLTTTTT från Florida! :)


varm chocklad, som blir lila.....haha, funderar på att ta med den ngn gång i skolan, eller dricka den hemma, det jag vet är att jag tänker prova den  snart! Julia sa att den verkligen var lila.

Kylskåpsmagnet, haha det ska egentlgien stå Daytona beach, men haha de skrev 'fel' XD

super duper sött snöglob!!! ÄLSKAR DEN!haha den är verkligen ngt unikt, :)

jag kan inte förklara denna...haha, men det är glas, o innuti är på ena två delifner ingalverade, o på den andra två flamingos XD Sedan sätter man den på denna, o så ser de ut så, färgerna som finns som lysse är denna, röd och någon till :)

Julias favo mascara ser de ut som (Y) har massor av  mascaror, men som hon sa, man kan aldrig ha för många mascaror XD
smakar jälvigt gott!! :):):):):):):)

naww, den är jättesött, haha värsta halloween antar jag? haha, aa bara en har plats där, men kommer kanske byta ofta, vet ej :)
(ja de e jag som liten, typ tre år? ja de e min mamma...)


och så de bästa till sist, eller det är mer lappen som är det bästa! haha jag skrattar ihjäll mig varje gång typ! haha är jag någonsin deprimerad, fan hlr om jag inte kommer läsa just denna lapp!!!

haha behöver jag säga mer än att jag nog annar hur han vet de...haha ingen vacker syn Alle, ingen vacker syn alls.....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0