buhhh

tänker uppdatera snabbt innan maten e klar o jag ska äta sen plugga.
Idag började vi dagen med svenska. Fattade nada men men.
På historian var alla stendöda. (la mig vid 12 igår så...:() O efter ett tag frågade vår lärare:
" e det jag som är så tråkig eller e ni trötta?"
Ingen sa ngt, efter ett tag började jag säga " de andra" (vi var trötta) men en i klassen kom bara in o sa lite bege. Sen blev det diskotion där o jag ville bara somna....vi blev utskciakde på en runda runt om skolan för att få frisk luft innan vi fortsatte.
Medan läraren sedan sa om romberska siffror o sa när sin bror föddes (år) frågade jag vilket år HON föddes.
" Skit du i de så lever du lnägre" DISSAD!!!!!
" ja de gör jag väl...." vad ananrs skulle ja säga?? Malene kom på de bästa nu på väg hem " Ja det gör jag eftersom du e bra mkt äldre" haha!)
Lunch som blev sphagetti o köttförssås (de tabbade till de med.. tabbar de till pytt i pannan imon, då fan hlr om de inte SUGER!!!!!!!!!)
På matten jobbade jag o frågade om hjälp för omvecklingens skull....jag MÅSTE bli mer seriös (nej julia, inte tack vare dig)
Så jag frågade om hjälp, jobbade ex.t.
Följde med SImone till tandregleringen idag. Sen stack vi o mötte upp Julia på P-cafet (haha snor din julia XD) o hon hjälpte oss med matten (Y)
Kom hem runt halv sju, lite senare, satt på te som jag dricker nu o väntar på att potatisbullarna ska bli klara...
detta  MÅSTE jag göra ikväll!!
  1. skriva in ant. Både historian o sv. Annat oxå om de finns.
  2. Matte! Jobba minst två sidor! (helt måååånga fler, jobba i skolan med!!)
  3. NK.
kul huh?
lite bilder :P
ska äta nu, cya

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0