Dagen :)

Haha dagen började med skitrolig idrott!! alltså tror fan inte jag har haft så roligt på en idrottslektion som jag hade det idag!!
Det var typ kondis pass med samarbetslekar. Men fan om jag kände av att de va kondispass. Kondis pass för mig är typ jättetråkigt o jättejobbigt. men fan heller om inte detta var kul som fan! :)
Nästa vecka blir det innebandy (Y)
Sedan var det redovisning på vår trycksak :)
PÅ ps uppgiften jag fick i början av terminen fick jag ett starkt C o på denna uppgift skulle ja gegentlgien  fått A om inte papperssaken skrullat till sig, så fick B men är nöjd med det med! :)
Haha sen drog vi ut för att filma till vår nya uppgift :)
Här e bilder från Simones facebook :)
så nu har jag té bredvid mig o nu måste jag VERKLIGEN börja på min läxa till imon! :)
Cya sålänge :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0