hatar hålor direkt på morgonen!!

japp nu har vi håla på svenskan, och historian börjar inte förren 5 över 10, inte alls onödigt!!! Kunde fan sova ända till nio!!!!!!!!!HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu sitter jag och gäspar och är arg över att jag inte kunde sova längre :(
sen blir det historia då vi ska gå igenom det sista inom romarirket, vilket då är hur romariket föll.
Sedan har vi låååååång håla och matte sen :)
Sedan blir det att träffa Julia! Tjejen åker imon :)
Jag får mitt skall idag som Josh skickade, och hon får skall som jag köpte på väla åt henne :)
Haha hon behövde verkligen ett skall, men hon hade inte hittat ett, så jag hittade det skallet /simone påminde mig om att jag skulle köpa den när hon visade mig den XD) så japp, snart har hon ett skall, som PASSAR henne :)
Skall för mig ska va personligt och reflektera något om ägaren, och I love vampires passar perfekt på julia :) O skallet Josh köpte passar perfekt på mig, fast han inte känner mig så bra....killen e bra! :)
(reading this J?)
Okay, de va de för nu :)
vad tycks änsållänge om de nya designen?
den kommer sitta kvar till December innan de kommer en vit igen XD

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0