Mindy saknade dig idag!!!!

Dagen började bra, BOXNING!  :)
Hade  kul, och ont...och många blev helt kritvita vid slutet (jag med :S) så Carin bara, alla lägger sig ner, så alla gjorde det haha. Det behövdes!!
Men alla hade gjort sitt bästa och det märktes, ialla har gjort sitt bästa sedan vi börjat skolan, så det känns bra (Y)
efter all effter efects XD (duscha, byta om m.m. XD) så kollade jag mobilen för sms, o såg mindys :(
Hon var sjuk, maginfluensa eller något, och jag tyckte jättesynd om henne, skrev att jag skulle ringa henne vid lunch kl 11, vilket jag gjorde. Haha hon har oxå börjat älska PLL (YAAAY MINDY!!)
Men man märkte på hela dan idag att något fattades (Mindy) Saknar min bby :S Men imon kommer hon nog! :)
Efter lunch fick vi pizza( klassen sparar tomma läskburkar o pantar de när det blir många, så pantar vi dem ) så klassen köpte tre pizzor o vi fick två bitar var (Y) sen blev det film.
Den var verkligen bra!
den skrämde mig dock, den utspelar sig 2039 o vi lever i 2011 :S
Jag kommer leva då! Och tänk så blir den filmen sann??? Eller att det blir liknande????
Nej gud nej!!!
Efter skolan drog jag o Mone till knutan för att vänta på Michelle(simones danska kompis) som ska va med i skolan imon och på fredag o åker hem på lördag :)
O hon kan bara danska, så detta kmr bli kul!!! :)
Vi åt på donken innan vi stack hem med bussen där vi dummade oss, och där Michelle föröskte läsa vad som stod på den där tavlan (där de står passerar..... stannar om 1 minut ....)
haha de va underhålande, o nu kan jag (med fusklapp) räkna till tio på kinesiksa! Michelle har kinesiska i skolan ser ni så XD
haha får passa på right??
Aja tänker nog ändra designen, IGEN haha XD
Men blir inte idag, kanske denna vecka :) så om ni ser förändringar, bryr er inte förren jag säger åt er att bry er XD haha nej ni fattar?
Cya!
upd: men nu tänker jag skriva vidare på min berättelse o sen se NCIS XD

Kommentarer
Bex

Sv; Tack Oana! Ja, de kan bara dra åt skogen! Uppskattar sjukt att ni i klassen bryr er :))

2011-10-19 19:42:49
URL: http://fibabex.blogg.se/
Moa

Sv; Tackar så mycket Oana! :)

2011-10-19 19:56:08
URL: http://moahannaolivia.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0