Mini shopping

Japp efter skolan drog jag, simone o michelle till väla för shopping ;p
Vi åt på Donken, va inne på Gina T. o såg skiiiit fina toppar/linnen!!!! Argh!! Haha jag o simone verkligen led över att inte kunna köpa dem!
Jag köpte:
- iphone 3G/3GS skall till Julia. Hon har inte hittat ngt som passade henne så hon har inget skall, köpte det perfekta, ringde efter jag köpt den o bara " hej du har inte köpt skall än huh?" "nej, vadå då??" " har hittat det PERFEKT till dig" så beskrev jag den, hon va jätte glad så det var ok att jag inte köpte det sätta hubdskallet till mig ist, har ju denna :) o hon blev glad så de vs värt det.
- make up remover o som rengör porerna o förhindrar finnar från Visibly :) det märket e jätte bra så :)
- vanilja latte (unade mig själv det efter ett par hårda o jobbiga veckor :)
Haha that's it.


Fler bilder kmr från mones blogg o shelles fb :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0