skithelg

japp rubiken beskriver helgen perfekt.
Istället för att ha gjort vad jag velat o tagit det lungt har jag varit upptagen hela helgen.
Igår med att tvätta, laga mat, städa rummet m.m.
det ända ajg gjorde igår för MIG var att jag kollade på My Sisters Keeper som jag kmr skriva om imon,
Idag var jag med mina föräldrar o kollade bilar i både HBG o Ängelholm. Hittaed ust den vi ville ha i Ängelholm.
Det jag hatade i HBG var föräljaren.
Inte nog med att han var hewlt jälva fucking otrevlig o såg ner på mina förälrar, så ljög han om den bilen vi ville köpa.
Jag var itne med igår, så jag kunde inte snacka, men idag var jag med, o fan hlr om jag INTE snackade.
Jag frågade saker vi ville veta på samma sätt han snackade med mina föräldrar o den första mening han sa till mig.
men fan hlr om han inte blev mkt trevligare mot mig iaf. Men jag var så jälva arg o fortsatte på samma sätt han behandlat mina föräldrar.
JAG behandlar mina föräldrar som jag vill, men fan hlr om ngn annan gör de, speciellt en jävla fucking försäljare!
Shit vad mkt trevligare han blev mot mig på typ två minuter.
Haha men han fick så han teg om man säger det så.
Go me.
Men allvlarigt talat, de gjorde mig skit förbannad. O e fortfarande förbanad över det.
Inte nog med allt anant jag har på hjärnan o alla andra bekymmer, så får jag ngt sånt litet med??? FAN hlr.
O fan hlr om jag hade låtit honom fortsätta så mot mina föräldrar. Sa direkt till dem när vi gick ut därifrån att vi skulle köpa bilen i ängelholm, för jag var rädd att jag ananrs skulle säga ngt jag skulle ångra senare till försäljaren.
Haha schysst att skriva detta här men my blog my rules Xd
o skriver vad jag vill så :P
haha så ni fattar den  dåliga uppdateringen? :P

Kommentarer
iiiden med 3 i

ha en bra måndag :D

2011-10-10 17:40:13
URL: http://iiiden.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0