vadet

Föra veckan slog jag, Simone o mindy vad. Den som förlorade skulle skriva ett inlägg om de som vann i sin blogg (alla vi tre har blogg) och eftersom Mindy förlorade så :) här e det hon skrev om oss, direkt från hennes blogg :)
Simone.

Simone är tuff. Hon är halvdansk och hon skrattar åt allt!  Hon är omtänksam och får mig alltid på bra humör. Hon har en egen stil, awesome!  Hon uppmuntrar mig alltid, hon är jättesnäll och har jätterolig humor 





Oana.

Oana är som en extramamma. Supersnäll, lyssnar alltid och håller styr!  Hon har svar på allt och jag känner mig glad när jag är med henne. Hon bjuder mig på allt hon har, även fast jag för det mesta säger 'nej tack'. Hon säger alltid snälla kommentarer och kramas som en nalle!


Jag förlorade ett vad och därför fick jag göra ett inlägg om Oana & Simone. Men det förtjänar dom, de är så bra kompisar!! 
från Mindys blogg :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0