9/11

Idag är det exakt 10 år sedan 9/11 (11 september 2001) inträfade.
Detta datum kommer aldrig glömas bort, aldrig. Det kommer leva vidare i historian, o inom oss. Speciellt familjerna som förlorat någon just den dan.
Jag tänker inte gå igenom vad som hände, för alla vet. Även dem som fötts efter 9/11 vet.
För ett par månader sedan valdes en ny ledare efter americanarna dödat Bin Laden. Nu försöker CIA hitta den nya ledaren med.
USA har koll på alla som kommer in i landet. Turister, alla. Just nu har de tappart bort 3 stycken män från mellan östern.
bilder från attacken.
detta har egentligen ingenting med mig att göra, men ändå känner jag mig helt sorgsen. inte för min egne skull, utan för de drabbades familjer.
men den stora frågan är:
kommer detta någonsin ta slut?
Först USA, sedan här i Sverige, Ryssland o Norge(fast norge hör egentlgien inte till....)
9/11 always in our memories!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0