Awesome day!

Haha ja utom matten vill säga!
Anna kom till Estet huset runt 12, vi hängde i cafeterian, doing some catch up!
Första lektionen skulle vi fota oss själva (med/utan andra) o skriva en bildtext till den. Jag, Simone, Anna och Mindy gjorde det tillsammans, får se vilken av alla bilder jag tar! :)
Engelskan var radom som vanligt ingen kommentar från den sidan hlr!
matten var som vanlig, fattade itne ett skit o gjorde allt anant än räckande matte.  (Y) O julia kmr bli arg när hon läser detta, elr arg o arg, mer uppgiven, men om jag verklgien itne fattar, hur mkt jag än vill, vad fan ska ajg då göra?! Lika bra att göra ngt annat o inte döda mer hjärnceller än nödvändigt right?!!
men ska logga nu o läsa lite innan jag lägger mig!

Kommentarer
Sara Pettersson - En blogg om mitt liv som en tonåring i Kalifornien

Hej.

Jag bloggade mer för några månader sen, men jag känner inte alltid för att blogga just nu. Jag ska flytta tillbaka till Sverige om ett år, and to be honest, i really do care more about my "reality" life, än mitt bloggliv.

Jag älskar att skriva, och självklart så hade jag gjort det oftare om jag faktist hade tid. Men jag har inte tid, inte så mycket på grund utav läxor, utan p.g.a. kompisar och minnen som jag kommer att ha hela livet, jag lever livet, jag spinger runt och har jätteroligt varje dag, läxor har jag, but what the hell! I do my work and I continue living my life... jag vill inte alltid blogga om mitt liv, jag vill inte att alla ska veta vad jag gör/har på mig/ och vilka mina kompisar är... vad jag vill göra är att hjälpa människor som vill bli utomlandsvenskar, svara på frågor o.s.v. inte att alla ska veta vad som händer varje sekund av mitt liv, because, to be honest, jag bryr mig inte vad någon annan gör, jag vill bara veta att JAG SJÄLV gör rätt....

Så bottom line, JAG bloggar NÄR jag vill, och jag bloggar när jag har något att säga.

Ledsen om det låter spydigt, det var inte hur jag menade det, men jag gillar inte när människor säger till mig hur jag ska göra....

kram

2011-09-24 22:00:28
URL: http://etthavemellan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0