.......

Shit happens all the time, right?
All the damn fucking time.
Vi kan inte påverka mkt, eller göra mkt, eftersom vi inte är myndiga än. Vi kan inte festa lagligt, dricka lagligt, bestäma över oss själva.
Men när det du faktiskt KAN påverka, går inte att påverka, vad fan gör du då?!!!!
jag vill så gärna göra de! på något sett.
Speciellt när det handlar om mina vänner, oavsett vilka. Alla mina vänner står mig nära. Men har två som verkligen står mig närmst, o när jag inte kan hjäla en av dem/bege, vad fan gör jag då?!!!
Det gör fan ONDARE att se DEM lida, än när JAG lider. För jag känner mig helt maktlös.  Att se dem lida o inte kunna göra annat än att trästa dem, vad fan hjälper de?!! Jag vill kunna ta tag i sakerna o föröska lösa dem.
men vissa saker e för svåra att lösa.
Bryan Adams "Everything I do (I do it for you) beskriver o tar upp de jag skulle göra för dem två personerna.
jag hade kunnat mörda, men ändå kan jag inte hjälpa dem med ngt simpelt?
U  just gotta move on and make the best of it, 'cause, that's all u can do.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0