kick in!!

Ao! haha det gjorde ont!!!
Haha skojar bara med er!
Dagen började med stress, eller ja, skulle hjälpa Mones med sin engleksa eftersom hon hade lite svårt att komma igång så gav henne lite idéer. Efter rasten var det just engelska som gällde! Fast gjorde typ inget, haha hade ett quize, hade 9/12. Haha för att inte följa nyheterna e jag jäligt nöjd! :P
Jag o Johanna stack till mackedonkan för att äta haha pallade inte med skolmat! När vi kom tillbaka åt vi o snackade med några i klassen som var i klassrummet. Matten blev fail, haha! Blev ingen men ändå, helt failad! haha :P
Sedan började kick in! ett par killar, tre, freestylade med fotboll sedan blev vi indelade i lag. Var i lag 10. Vi skulle ner på stan o göra massor knäppa saker.
När vi skulle spela brändboll stack jag o Anna ner till biblan o lånade böcker.
Sedan blev det donkan igen o där sat vi till kvart i fem då hon var tvungen att dra o jag tog bussen hem.
dessa böcerk fick följa med mig hem!
äntligen jag jag läsa mer om HTML! :)
o NU:
DEN ÄNDA BIBEL JAG O ANNA  NÅGONSIN KOMMER LÄSA!


Kommentarer
FANNY (:

Vilken jätte fin blogg du har:D

2011-09-03 10:04:52
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0