turn out 2 be a nice evening

idag är ju kickoffen, o medan alla har kul som fan är jag hemma.
Först var jag jättearg över det.
men jag får väl göra det bästa av det right? o plus, Mindy lovade att ha extra kul för mig med så litar på henne! :)
Jag hade trott att jag skulle ha skittråkigt, men de visade sig att jag hade det kul ändå! jag och mamma pratade ut om saker och ting. vad skulle jag göra utan henne? (käften mindy! XD)
Nej men de va skönt att få ut allt, att få ut saker jag är orolig över, saker helt enkelt.
Så kvällen blev ändå lyckad :)
o medan de andra sover  o kmr vid 10 kmr jag nog gå som vanligt (känner jag mig själv så kmr jag nog med gå vid tio XD men de kan jag inte för behöver hjälp....hmn....)
Men idag blev ändå ok, stack en vända till lund med :P
Nu ska jag kolla NCIS o lägga mig! :)
cya!

Kommentarer
vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag är med i en tävling som avslutas om 2 dagar som jag galet gärna skulle vilja vinna! Så skulle du snälla kunna ta dig en sekund och gå in på den här länken och trycka tummen upp i det vänstra hörnet på min bild <3 Tack på förhand <3

Länk: http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-alexandra-johansson-uppsala-harlig-battur

2011-09-29 00:03:56
URL: http://vadfanskajagheta.se
Mindy

Vi saknade dig.. Super att du hade kul ändå! :D

2011-09-29 09:51:32
URL: http://mindymindymindy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0