freak

haha XD
ne men ska in i duschen, sedan blir de nog rita tror jag, om jag inte blir ännu tröttare o skiter i allt o lägger mig XD
soooooo me :D
ne men seriöst, asnice att det är lördag imon, för då får jag sova, o då blir jag en snäll o rar varg (bjuder på den XD)
ne men seriöst, ja på morgnar? nuhu.
starkas simone som får stå ut med mig varje morgon vid busshållsplatsen. Stakaren. Seriöst tkr synd om henne. Men hon borde ändå lärt sig att jag är sån på morgonen, sen går de över :D

"i would like mornings more if they wasn't so damn early" XD true.

haha o alla vet att man INTE smsar mig INNAN elva, innan ett på den säkra sidan typ XD haha neee, eller jo....så lat e jag Xd. Brukar väl vanligtvis vakna vmellan 8-11. men e så lat o trött att jag tvingar mig själv til latt somna om så kroppen min klarar av mer under dagen :D

guten nacht :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0