hm....

fin rubrik right? :D

Vakande vid typ tio idag, o så hade jag tänkt mig att jag skulle duscha snabbt o sedan drika te. Duschen blev til ett bad istället o steg inte ur förren typ halv tolv, då jag var tvungen eftersom vi skulle äta XO

Snackade med simone o snart kommer hon hit, så e vi här en stund innan vi drar till henne o börjar spela in musikvideo :D vi har gjort två stycken hittientills, och båda blev asniciga o bra! :D Epica :D
De låtar vi gjort är :
- Next to you - Justin Bieber ft. Chris Brown
- Who Says - Selena Gomez.

Idag ska vi nog göra (som vi nog bestäm XD) Adeles, Someone like you.
jag älskar allvlarigt talat Adeles röst, den är så jäkla mäktig på något sätt.
Tänker inte skriva hoppas det går bra, eftersom jag VET att de kommer gå AWESOME, seriöst, de e mig o simone vi snackar om? hur kan de bli ngt annat än awesome??? (JK XD)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0