Sometimes i wanna be someone els. Not because i'm tired of My life but i wanna see all the sweet things in it

Såg ep 19 av PLL. True love!!

Uppdateringen har varit sådär jag vet, men jag har kommit en lång väg från att skita i att blogga för att jag inte kan. O försöka lägga upp något :)

Idag var sista dagen med Simone tills nästa vecka :/ imon ska hon vara på förundersökning hela dagen, och på torsdag ska hon opereras. Jag vet att det låter knäppt men JAG är oxå nervös :/ men det kommer gå bra, det vet jag eftersom hon inte har min tillåtelse att dö :)

Imon blir det fika o snack med Julia i Lund #epic.
Något mer epic är att nästa onsdag kväll/natt drar vi till kastrup o mötter sebbe :) Asnice att få träffa honom o förhoppningsvis är han inte som den andra sebbe jag känner. Men enligt julia är han en Asnice guy så :)
Och gissa vem som äntligen ska fika på STARBUCKS?? Jo MEEEE!!!! :D

Ska bada nu, fryser och krypa ner i sängen :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2831622/images/2012/pic_188312256.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2831622/images/2012/pic_188312290.jpg" class="image">


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0