But u, just meet somebody new

Nu är ännu en lördag förbi och som igår kväll sitter jag på sängen med Elsas Mode i handen och läser.
Boken är verkligen något extra, tror nästan jag själv tänker köpa den i framtiden.

Något jag verkligen vill när det handlar om mode, är att mogna. Som Simone själv sa här om dagen "du kollar alltid på djur tröjor" och det gör jag, jag älskar några på vargar, hellu vart trodde ni mitt smeknamn annars kom från??
Nej men jag vill mogna mer inom kläder. Jag älskar att styla, men inte mig själv, för jag hittar aldrig något tillräcklig fint, eller så blir resultatet inte tillräckligt fint. Men jag vill börja använda mer chickare kläder. Mer kvinnligare. Men ändå trivs jag med min still nu, jag utvecklar den själv, shopping för shopping.
Ibland ska man inte rusa saker, så ska jag rusa det?

Fick av någon anledning 200 kr av mina fördrar idag, anledning? Som sagt, unknown. Men klagar är det sista jag gör. Kan dra till bokia redan på måndag, ifall jag hinner, för jag och Mone ska till arbetsförmedlingen med.

Imon är det söndag :) ser faktiskt fram emot att få pyssla om mig själv :)
Fast först blir det tråkiga läxor, men som måste göras. :/
Men sen så!! :D
( för er som inte hänger med, så har jag officiellt gjort söndag till ta hand om dag
Typ :) så inget buuuh söndag utan, söndag :) smart va?? Lättare att stå ut med dem)

Haha nu ska jag återgå till min läsning :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0