can i really do it?

det är den frågan som svimmar rundor i min hjärna just nu, o det gör min mag o huvudverk värre.
Alltså, jag KAN göra mycket, jag kan:
  • va uppkäftig
  • slå till någon
  • göra skitsvåra omöjliga uppgifter (förutom matte,fy,bi,o ke) med min enda hjälp simone.
  • jag kan klara mig själv
  • jag kan leva själv (fast inte ensam i en lägenhet, de gör mig rädd :/ alla ljuded ni vet? :S)
  • jag kan lära mig mycket
  • vill jag nog, kan jag åka berg o dal bana fast de skrämmer skiten ur mig
  • jag kan säga hejdå ifall det behövs
  • jag kan välja ifall jag någonsin kommer behöver
jag kan massor, ifall jag vill/behöver.
Men kan jag säga nej till mitt hjärta?
Lättare sagt än gjort. Och när jag vet att mitt beslut inte bara kommer påverka mig, utan massa andra. Personer jag inte vill såra, personer jag älskar för mycket för att kunna be om hjälp från, personer jag inte vill riskera att förlora.
Men samtidigt vill en del av mig detta, behöver detta.
Just nu lutar det och hjärn hålet, inte hjärt, men jag vet ännu inte.
Och om de kommer bli hjärnan som bestämmer, kommer jag nog stänga denna blogg, öppna en annan, för om jag gör det, så kan jag inte skriva på denna, inte med alla minnen från tiden då jag skrev på den.
Vinner hjärtat, kommer bloggen inte bli drabbad.
590415_goghh813m7fh5n5g1v22ekzcg1v6qt_1-1_h232654_l_large

Kommentarer
CASY LINDELL

svar: tack så jätte mycket! :D



allt bra med dig? :)

kram

2012-01-11 15:50:55
URL: http://casylindell.blogg.se/
melinda

sv; Tack :DD Jag har haft en med en drömfångare redan, men jo visst :) Har tänkt ha lite liknande, men har inte riktigt orkat, haha. Jag skyller på lathet xD

2012-01-11 17:00:39
URL: http://seriouslife.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0