Citat

Tumblr_ly20dvoqrm1qieq9mo1_500_large

Det är sjukt hur två ord kan innehålla sä jäkla mycket bakom sig!
"Du betyder" "You matter"
Snacka innehåll!

Dem orden, är det väldigt sällan jag eller andra hör, men egentlgien förstår jag inte varför, eftersom det är en av dem få ord som verkligen får en att känna sig bra. 

Alla har visa perioder, då allting känns mörkt, kallt, och man bara vill gå och dö typ. (Ja, jag vet, inte snällt skrivit, men det är sant. )
Just i sådana stunder, att få höra att man betyder något för någon, att någon gives a damn about you, kan göra ens dag.
För i grund och botten är det, det ända man vill veta och kunna lita på. Att man spelar roll, att man är älskad. 

Jag vet själv hur glad och positivt överraskad jag blir när jag ser att någon bryr sig om mig. Och när dem säger det. Det får en att känna sig jättebra inombords, och ens självkänsla ökar.
Så tänk på det, berätta för dem du bryr dig om, hur mycket du faktsikt bryr dig om dem.

Jag gör det sjukt ofta med mina vänner, eftersom jag vill inte att de ska tro annat.
Och hur lång tid tar det liksom? Inte jättelångt tid heller.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0