den 17 januari 2012

Haha värsta snygga rubriken JUE :D
OKay dagen började tidigt, FÖR tidigt dvs. Nästan så jag skubbar NK imon, men eftersom vi ska göra något viktigt så bestämde den goda sidan av mig, nej.

Direkt när jag kom in på svenskan blev jag assur.
En av dem bitchigaste i klassen klagade på att någon på bussen eller något hade sneat henne eller ngt.
Jag SA inte detta, men jag tänkte de:


snacka att jag nästan sa de till henne, men de hade inte gjort saken bättre i klassen antar jag.
Simone och Mindy joinade snabbt och vi ritade och bestämde låt som vi skulle göra musikvideo på.
Historian var för en gångs skull seeeeg. Vi kom inte på något mer att skriva om, så vi viste inte riktigt hur vi skulle gå fram, jag och Simone då. Det blev att vi snackade om annat och sånt smått och gott. 

Jag skippade lunchen och drog till Bokia där jag köpte de som jag visar längre ner bland inläggen och två saker till Simone, presenter. Visade sig att simone hade haft en femma, och på skolan är de köp tre små godisar för fem kr, och hon hade gjort det, och sparat två till mig eftersom hon viste att jag skulle vara hungrig, hur sött o rart var inte det?!! Blev aslycklig, min mage  var oxå nöjd :D

På matten gick de relativt bra, prov på måndag. vi gjorde två övningsprov, och de gick relativt bra, så kanske jag klarar provet :)

På tået in till Lund var jag och Simone allt annat än super seriösa...konduktären var ASSNYGG så där satt vi o snackade om honom o log som några helt IQ befriade idioter. Men de kunde inte hjälpas! Vi snackade oxå om pshykopater, haha normlat? Ne men både jag och hon gillar att snacka om ovanliga saker, så why not? Vi träffade julia snabbt innan vi drog til lden där affären vi kom för. De visade sig att de va onödigt att göra den resan, eftersom de kostade lika mycket där som här i HBG...Kul var det ändå.

Hemma igen gjorde jag inte så mycket, uppdaterat bloggen, snackat med Julia, lite sånt. Läste även ut Elsas Mode, och imorgon har Elsas värld förhoppningsvis kommit. :)
Tänker nog köpa dem i framtiden, de är sjukkkt värd pengarna!
Det var typ det. Ingen kul dag. Imon blir de digitalt skapande, och där ska vi med utse ett par som ska representera vårt program...nice...?  Har en känsla av att de kommer bli jag.....
Rektorn gillade mig vist vid gudigningen vid niorna så...odet har jag fått höra av en annan lärare. LIITE knäppt kanske, men ja..vi får se, men de är egentlgien inget wow man ska göra, utan typ va på skolan mellan 5-7 den 25 o informera o lite sånt skit, o så får man kompledigt eller något. Nästan så jag tar det för att kunna åka till Lund o va med julia på en av hennes skoldagar :D

Nu ska jag ta lite fill, magen kurrar, o sedan duscha o ner i sängen, JAG ska va i säng halv 11!!! SENAST!!
Aja, cya så länge :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0