huha

Typiskt Mindy citat för dem som inte viste, det vill säga, alla förutom mig o simone, o de som spenderar mkt tid med henne Xd
Haha ne men Mindy brukar säga HUHA när något jobbigt elr ja typ, blivit avklarad, och därflr fick de bli min rubrik.

EN hel skolvecka har gått nu (YYYYYYY) och jag är astrött, och tänker va typ värsta tönten som läger sig runt 10 på en fredagskväll(YY)
Nej men är man trött så är man.
Har märkt att datorn är inget måste längre. Jag årkar inte med den så jättemycket längre. Vilket mina ögon är glada för antar jag. Och resten av mig med. Det finns sjukt mycket roligare saker att göra, och de ända jag egentligen gör på dt är att kolla bloggar, uppdatera min egen , kolla weheart it, eller göra en läxa kanske, that's it. Okay, kolla PLL o NCIS gör jag med men seriöst, det är mycket roligare att rita, läsa eller ja, göra annat.
Så nu tänker jag ha det kul och göra annat.
Ciao Amigos.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0