Sarre parre (igga rubrik XD)

Som vanligt, ville aj ginte vakna då klockan ringde i morse, o jag som tänkt gå upp kvart över sex, gick ist upp kvart i sju (Y) Nu i helgen ska jag fan bara VIIILLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAA!!!
Sova mig trött, m.m.
Inga planer ändå på att göra något så.
Estetisk Kommunikaion var fett tråkig eftersom vi som var klara hade nada att göra :( Men det blev att sita och klödda med en design till J. ÄNTLIGEN kom bakgrunden rätt!! Det sötriga dock är att de inte syns på Explore...
Aja, de positiva är att de syns som det ska på Safarie :)
Sedan skulle vi låna bok på engleskan som år lärare bestämt, såklart blev det Hungerspelen....Jag har redan läst den, och något wow var den VERKLIGEN inte. Den va bra o okay, men ingen jag vill läsa om(vilket e ovanlig).
Så nu tvingas jag läsa om den hjävlen! -.-
Idrotten var epic idag! :D
Men det är den alltid. De jag ändå tror jag älskar mest med idrotten är stämningen i klassen. På alla andra lektioner är det grupper, men på idrotten är det helt chill.
Jag var så taggad efter idrotten och halva bussresan hem log jag stort o va helt tramisg, sen så försvan adrelalinkicken o jag blev tröööööt, igen. XD
Nu ska ajg nog tvätta av sminket, ta något mysigt på mig, o kryppa ner i sängen med fjärkontrollen i handen innan jag nog fortsätter med designen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0