School

Har ni någon aning om hur svårt det var att gå upp i morse??!!!
Jag var jätte nära på att stänga av den, och börja skolan imorgon som de flesta gör. Men tjugo över 6 pallrade jag mig upp och började göra mig i ordning. Hann dock inte med mitt morgon te -.-
Hatar att inte dricka det, eller att stressa med det. Det ska gå långsamt o jag ska njuta av det, så jag måste gå upp HALV 6 för att hinna med det, o det pallras INTE.
Både jag och Simone var helt döda då vi möttes vid bussen.
Historian var jävligt rolig, min lärare ÄGER på att göra allt komiskt! Sitter fan o försöker hålla mig för skratt varje lektion. Xd
Nu dock e det matte, sen blir det lunch tre kvarts rast efter lunchen, engelska o väla xd


Kommentarer
Anonym

visstt ärden! galet! :D

2012-01-09 12:26:44
URL: http://ninass.blogg.se/
denise

sv: Bilden är min, har tagit och redigerat själv, tack så mycket :>

2012-01-09 17:40:49
URL: http://fukkit.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0