Skumpi dumpi skump

Hatar de gamla pågatågen, man känner fan VARJE liten rörelse, och den skumpar och gungar som fan -.-
Snacka sjukt jobbigt att gå upp, haha men det e det alltid. Gjorde bra framsteg på Julias design igår. Bästa hittills =)
Man blir så pepp o glad när man klarar av sånt man verkligen vill :D
Ska fortsätta på den idag. Förhoppningsvis får jag det sista jag behöver nästa tisdag ifall hon inte saknar in det själv och skickar så. Aja hon e iaf nöjd hitintills så jag klagar inte :D
Idag skulle jag och Simone till lund men sen kommer hon på att hon lovat Alle att va med han och att han inte kan följa med. Gr8... O känner jag Simone rätt kmr hon vilja strunta i Lund.. Men de vill inte jag. Så tänker se med Julia om hon inte har tid för en snabb fika.
Dvs om Simone inte vill till Lund. Tagga nästa Tisdag fan, kmr bli EPIC :D
Ni får se då vad vi ska göra ;)
10 min till typ så e vi framme. Tänker nog dra in till EC själv o ta ngt, innan jag drar till skolan.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0