snyggast klädda GGA 2012

The Red Carpet
Emma Stone
Klänningen som Emma Stone har på sig hade jag lätt köpt, kortat ner den lite, och vóla!

Chris Colfer
Chris Colfer (Glee) körde på de som alltid går hem, svart frack. 

Amber Riley
Denna klänning som Amber Riley (Glee)hade på sig är assnygg och jag tyckte den passade jätte bra på GG-galan. 

Kelly Osbourne
verkligen besviken på Kelly Osbournes val av klädsel, hon som man hör så mycket om, och så kommer hon i det?

ett få tal av dem jag hittade, 

GGA After Party

Emma Roberts
Jag hade aldrig haft på mig detta tror jag, men det är ändå sjuuuukt snyggt, och det passar Emma Roberts sjukt bra!

Victoria Justice
Victoria Justice val av kläddsel var fin, men hade varit finnare utan den där kragen eller vad man ska kalla den?

Jenna Ushkowitz
Denna klänningen är ett perfekt klänningsval för Jenna Ushkowitz(Glee) och hon ser helt stunning. 

Lauren Conrad
Lauren Conrad körde på den säkra sidan, och tog en mer vanlig partyoutfit :)

Shay Mitchell
Seriöst??? Shay Mitchell (PLL) brukar har asfina klädder, och så kommer hon i DETTA???

Analeigh Tipton
tror att Analeight Tipton tyckte att GGA-after party var ungefär som Senior Prom??haha.(klänningen passar Senior Prom, men inte festen så mkt...)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0