söndag next

japp om en timme typ, är det söndag.
jag har lovat mig själv att försöka vakna tidigare än vanligt, typ nio,tio (vi får se hur de går) för att kunna somna snabbt på kvällen så jag kan va någonlunda pigg på måndag.
O jag hann inte med planscherna -.-
MÅSTE göra de imon, o lägga upp minst EN bild som bevis, annars måste jag skriva ngt NI vill här. o eftersom Alex läser bloggen så får det INTE hända. Julia, simone o mindy kmr va snälla, elr kanske inte simone, hon har sina moments XD
Imon postar jag en SKA hinna med lista som gäller för söndagen.
O bara för ATT så tänker jag föröska se söndagar positivt, hur mkt jag än hatar dem, kmr de aldrig försvinna så make the best of it?
Så tänker göra om kvällen typ till en minkväll. Där jag typ slappnar av, tar hand om mig min kropp m.m. :)
c ya

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0