today was a good day, cause today was a goood daaay :D xd

seriöst, ibland blir även JAG rädd för mig själv XD Seriöst, rubriken gör ingen sens....haha typiskt mig!

nej men som sagt, efter skolan (som vi slutade tidigt) drog jag simone och anna till väääla :D Mindy skulle egentlgien oxå hängt med, men eftersom hon och julia (hennes syrra) skulle vara hundvakter så kunde hon inte :/
Direkt när vi kom till väla, drog vi snabbt till panduro, sedan till GIIINNNA :D (seriöst, den är nu officielt min favorit butik :D o NY XD)
men istället för att göra som igår, skulle vi styla varandra! Tveksamt gick jag med på att anna och simone skulle styla mig. 

Simones styling:
jeans som såg urtvättade ut, tyckte de va coola, och hon brukade inte ha på sig sådana, tyvär ingen i hennes storlek, så tog en som var två storlekar för stora. Över det en lila shorta som hon inte alls gillade. meningen var att hon skulle ha ena sidan i byxorna, men nu vet jag ialla fall en sak:
Den lila shortan såg inte bra ut på henne XD
(by me)

Av anna fick hon ha på sig shorts (av ngn anledning tycker inte vi om de....vår hemlighet XD) och så en assnygg top som jag även valt ut till anna XD 
Nej men den outfiten satt som en spik på simone, assnygt! 

Annas styling:
hon fick snygga jeansshorts, som var lite sådär klippta ni vet? ialla fal, de och så samma tröja som anna själv valt ut till simone, och så en snygg licknande läderjacka. Vet inte exakt om det var en läderjacka, men snygg var den. Till det en klocka som anna hatade totalt (men som jag gillade XD)
Bortsätt från klockan så älskade anna outfiten.
Av simone fick hon snygga läderbyxor (tror jag de va??) med en t-shirt jag just nu inte kommer ihåg av någon anledning. Till det ett halsband som anna totall hatade, men som simone tyckte om (o köpte XD)

tröjan båda hade:

Min styling:
Vill allvarligt tallat INTE skriva dem...sarre mer fel kunde det nog inte gå :(

av anna fick jag jeanshorts som var assnygga (det ända...XD) med ett skrikrosa linne, och över en svart ja...vet inte vad de heter. På anna hade det varit assnyggt men på MIG?? Jag svär, jag såg ut som en jävla fjortizz.....inte alls snyggt på mig, fast anna o simone sa att de vist va de. Serisöst...

Simones styling var en anning bättre antar jag. Eller ja...efter vi redigerat den XD
jag skulle ha ett stor tröja (tält XD) o svart kjol, tröjan skulle va inne i kjolen. På de skulle jag ha ett halsbans (som vi floppade) och så en scarf som vi VERKLIGEN floppade.
Seriöst...guuuuud värsta minuterna av mitt liv XD Haha neeeedå :D
men kul ändå, att de hur de vill att jag ska klä mig.

Anna: fjortizz
Simone: bussnieswoman.
Good to know what's exepcted of me, but I thiink i'm gonna stick to my own outfits :D

litte suddig, men SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ME!


peace up, a down, I'm out.
Only me wanting the damn cold away?


som från en modekatallog......notera simones outfit i speglen :D
(tog med vilje INTE bort den :D)


pose for the cam bby XD


faaail! but the shirt is nice :D



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0