trött chey

Haha är astrött!
Var uppe till fyra i morse, o somnade runt halv fem. Sen så vaknar man av att mobilen rigner vid ett. Så sur jag var på mamma för hon väkte mig, men inte kunde jag somna om, nehe då, för jag var tvungen att gå ut i regnet o blåsten för att köpa bröd..(N)
Så sov typ sju timmar bara, och för att fungera normalt behöver man åtta, så ifall jag är uddare än vanligt, så vet ni varför! :D
Idag ska jag.
  • fixa med en ny design (inte till mig)
  • rita (kladden igår blev fan relativt bra jue! iaf tkr simone det)
  • äta
  • glo tv
sen får vi se XD
c ya
December-04-2011-20-18-54-december042011194429710934_large

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0